Muviz #536

Sincer să fiu eram decis să renunț la articolele astea în care înșir toate filmele pe care le văd (după mai bine de 10 ani ar fi chiar un experiment personal interesant să văd un film fără a simți nevoia să scriu despre el), dar cum zilele astea e pe bază de hașteag stămacasă! m-am gândit că v-ar prinde bine o listă de sugestii. Apropo, încep tot mai mult să cred că asistăm la un experiment global în care suntem doar niște șoricei ascultători de laborator, dar despre asta probabil într-un alt articol. Așadar de pe ecrane adunate avem așa:

Bombshell este practic serialul The Loudest Voice (despre care am vorbit aici) transpus în film și jucat de alți actori. Nimic altceva. Aceeași poveste, aceleași personaje. Între serial și film, recomand serialul. Bombshell a câștigat un Oscar anul ăsta pentru machiaje. Nota 7.

The Upside mi-a plăcut mult mai mult decât mă așteptam. Inspirat dintr-un caz real, amuzant, uman și având New York la tot pasul. Nota 7+.

mymovieviews.com

Knives Out nu e neapărat genul meu de film (am făcut eforturi să trec de prima jumătate de oră), dar până la urmă a intrat bine comedioara asta (care se vrea mai deșteaptă decât este - filmul a fost cumva nominalizat la Oscar pentru scenariu, dar rămâne doar o comedioară în final). Distribuția este foarte bună și se prezintă la înălțime. Nota 6+.

Spenser Confidential poate fi văzut pe Netflix și reprezintă a n-jpea colaborare dintre regizorul Peter Berg și actorul Mark Wahlberg. Așa că putem rezolva repede filmul ăsta comparându-l cu altele făcute de acești doi băieți. Prin urmare, pe o scară de la Mile 22 la Patriots Day, filmul ăsta e undeva la jumate. Adică mediocru, tras de păr, incapabil să depășească statutul de "just another action movie that goes well with a bag of popcorn". Nota 6 cu indulgență.

Midway este un film cu avioane și lupte date în Pacific între americani și japonezi în timpul WW2. Subiectul și distribuția sunt foarte bune, însă scenariul și mai ales efectele slabe. CGI-ul este de-a dreptul jenant pentru această eră. Nota 6 cu indulgență.

Tell It to the Bees se petrece în Scoția post WW2 și ne prezintă povestea interzisă de amor dintre două lesbos. E făcut după o carte și cumva insistă idiotic pe albinele alea prezentate drept o metaforă profundă. O aiureală. Nu știu cum e cartea, dar filmul ar fi putut fi mult mai bun. Nota 5.

Mult mai bun ar fi putut fi și The Postcards Killings, care ne poartă prin Europa pe urmele unui cuplu de serial killers, ocazie cu care descoperim cu tristețe că Famke Janssen și-a tras botox și, precum toate celelalte femei din istoria planetei care au apelat la așa ceva, acum arată și mai nasol în timp ce strigă în gura mare "am îmbătrânit și nu-mi place asta". Nota 6 pentru film.


Didn't make the cut:

Uncut Gems. Lol. Ce porcărie. Ignorați rating-ul și citiți the reviews. Da, alea nasoale. Sunt adevărate. No plot, terrible soundtrack. Atât de terrible încât e musai să-l biciuim pe cel responsabil. Am renunțat repede.

The Goldfinch. Și ăsta cică e făcut după o carte "genială" și din reviews remarc că, așa cum se întâmplă mereu, mulți sunt dezamăgiți de felul în care povestea a fost transpusă pe ecran. Habar n-am, pe mine m-a plictisit filmul în sine. Necaptivant.

Carantină plăcută!


Comments

Popular posts from this blog

Ce trebuie să faci și ce trebuie să eviți atunci când ești părăsit

Tu știi care-i diferența dintre procente și punctele procentuale?